UCAPAN SELAMAT

Hi dan salam sejahtera kepada semua kawan-kawan dan rakan yang sudi berkunjung ke sini.

Isnin, 18 Januari 2010

MASIH TERGAPAI MELAKAR BLOG

Susah juga rupanya untuk menghasilkan rupa bentuk blog yang sedap mata memandang.  Terima kasih banyak kepada abang Bujang @ rubbertapperz yang memberi pelbagai tips.  Tapi, saya ni tak berapa nak faham juga lagi.  Malah tak boleh ikut abang Bujang secara umum lagi.  Kena ambil masa sikit lagilah nampaknya.

Malah sebenarnya 'setting' saya pun ada yang tak betul lagi .. terkial-kial juga mencari di mana salahnya ni.  Pendek kata, dah letih jugalah.

Saya dah baca beberapa blog juga dan suka dengan kebanyakkannya.  Tapi ada banyak blog juga yang seperti 'setting' saya agaknya kerana tak boleh 'link' dan ikut.  Nanti saya cuba lagilah.  Insya Allah, usaha saya akan membuahkan hasil yang baik.

1 ulasan:

  1. Aslmkm Abang KERI.
    Agaknya kita mmg sama la kut .. tak pandai sgt IT ni, tp nak ikut sama juga .. hehehe.

    BalasPadam