UCAPAN SELAMAT

Hi dan salam sejahtera kepada semua kawan-kawan dan rakan yang sudi berkunjung ke sini.

Ahad, 17 Januari 2010

HARI PERTAMA, AWAL KATA

Entah ini adalah baik untukku, belum lagi ku tahu.  Sebab itu diri ini ingin mencuba turut bersama di dunia Maya ini.  Semoga ada detik bahagia bersama di sini.  Setidak-tidaknya boleh berkongsi ide dan relaks minda.

Harap ada anda di luar sana sudi menjengah dan menerima saya apa adanya.

4 ulasan:

  1. Assalamualaikum... Salam ziarah dari sahabat..

    Sedikit tips dan info buat teman2 bloggers.. perkara remeh yg kita kurang perasan dan tutor 4 the latest read more.. tengok jgn x tengok.. sila
    klik disini.

    Semoga bermanfaat insyaAllah.."Sebaik-baik manusia ialah orang yang dapat memberi manfaat kepada orang lain"(Hadis riwayat Al-Qudhi).

    "SAMPAIKAN WALAU SATU AYAT"

    P/S: Sedikit perkongsian dan renungan buat sahabat dan diri sendiri dari hamba yang hina jua serba kekurangan ini... sila klik
    DISINI

    "Sesungguhnya yang paling ditakutkan daripada apa yang aku takutkan menimpa kalian adalah asy syirkul ashghar (syirik kecil). Sahabat bertanya: "Apakah dimaksudkan syirik kecil itu? Baginda menjawab: Riak." (Hadis riwayat Imam Ahmad).
    Wallahualam.

    "Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Melainkan mereka yang beriman dan beramal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran". - Surah Al-Asr:1-3.

    Teruskan menulis.. Semoga sejahtera dan semoga sentiasa diberi keberkatan.. wassalam.

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum KERI.
    TK kerana ikut Kak G. Didoakan semoga U dpt kebaikan di Maya ini.

    BalasPadam
  3. Salam KERI,
    Terima kasih kerana follow saya. Harap kita boleh menjalinkan silaturrahim yg baik. Luangkan masa lawat blog saya bila berkelapangan ya ..

    BalasPadam