UCAPAN SELAMAT

Hi dan salam sejahtera kepada semua kawan-kawan dan rakan yang sudi berkunjung ke sini.

Isnin, 24 Mei 2010

LETIH TRAVELLING

Hari Jumaat saya dan pembantu terpaksa pergi buat delivery ke outstation kerana ada order sampingan dari pejabat anak syarikat yang kami jadi pembekal.  Oleh kerana mereka bersetuju untuk membayar harga tambahan kerana membekal ke luar kawasan, saya pun setuju.

Alang-alang ke utara, saya terus balik menjengah kampung juga sekejap.  Isteri saya pun ikut juga, walaupun terpaksa duduk bersempit dengan stok barang semasa menghala pergi.

Selepas pukul satu lebih tadi baru kita selamat sampai balik ke rumah.  Saja bertolak selepas Maghrib untuk mengelakkan jem.  Kekadang hari minggu memang jem jugak.

Agaknya dik letih travelling dan cuaca panas, mata susah nak pejam.  Jadi layar-layar di Maya la sekejap.  Tapi bila dah masuk, baru rasa mengantuk pulak.  Tak jadi buat N3 lain lagi. Hehe.

2 ulasan:

  1. Aslmkm.
    Hehehe ... kita bebas di Maya, katanya! :)

    BalasPadam
  2. Salam Keri.
    Saya pun camtu. Kalau letih dan panas, susah sikit nak tido. Bawa buat apa2 baru la mengantuk!

    BalasPadam